FAQ - Vanliga frågor

Frågor om abonnemang

Hur blir man kund?
Vilket stöd finns att få vid implementeringen?
Vad kostar VIQMA System?
Vad ingår i abonnemangsavgiften?
Hur lång är uppsägningstiden?
Behöver vi upprätta ett PUB-avtal?

Frågor om systemet

Finns det några systemkrav för att använda VIQMA?
Hur är säkerheten i systemet?
Går det att sätta olika behörighetsnivåer?
Går det att välja enstaka moduler?
Vilken webbläsare ska jag använda när jag loggar in i VIQMA?
Vad är skillnaden mellan VIQMA i mobilversionen och webbversionen?
Hur kontaktar jag support när något avvikande upptäcks i systemet?

Frågor om inloggning

Hur loggar jag in i VIQMA?
Varför fungerar inte min inloggning?
Hur återställer jag mitt lösenord?
Varför får jag inget mejl när jag försöker återställa mitt lösenord?
Varför fungerar inte länken i mejlet för "Återställning av lösenord"?
Hur ändrar jag mitt lösenord?

Hittade du inte svaret på din fråga?

Kontakta oss på info@viqma.se för personlig hjälp eller ring vår växel 0250-350 30.